Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Головна / Подорожі / Хотин — замок

Хотин — замок

Невелике містечко Хотин знаходиться в якихось 30 або 40 кілометрів від Кам’янця-Подільського. Правда, це вже територія іншої області — Чернівецькій. По мірі наближення до Хотыну околиці ставали все більш горбистими, поля ще більше радували буйством кольорів і барв!

ми Приїхали рано вранці, але, на подив своєму виявили, що всі під’їзди до Хотинському замку забиті автомобілями і людей було щось вже зовсім підозріло багато!

Припаркуватися вийшло дуже неблизько. Але завдяки цьому ми побачили у когось у дворі цих маленьких чарівних козенят! Такі вони милі були, що у всіх відразу піднявся настрій в той холодний і похмурий ранок! 🙂

Шпаківня. Справжній будиночок для птахів!

Хвилин через 10 ми вже були біля прекрасного Хотинського замку!

він Стоїть на пагорбі, гордо підносячись над берегами Дністра. З території замку відкриваються неймовірні краєвиди на річку і на поля, мальовничо розкинулися на тому далекому березі!

Чесно кажучи, приїжджаючи в Кам’янець-Подільський, мені здається, що не може бути нічого красивішим і величнішим того величезного замку, який «прикрашає» собою містечко. Але в Хотині я завжди змінюю свою думку 🙂 Тут замок ще гарніше, місця ще мальовничіше, картинка ще яскравіше!

Панорами.

Залишки замкової стіни.

Центральні ворота.

Внутрішній дворик.

Церква святого Олександра Невського розташована тут же біля входу в замок.

Ранкова розминка.

І от зайшли ми в замок — і здивуванню не було меж! Виявляється, саме в ці вихідні тут проводиться щорічний лицарський турнір! Команди любителів Середньовіччя з усього СНД приїжджають сюди щороку. Вони живуть у наметах на території замку, ведуть побут, максимально схожий на те, як люди жили кілька століть тому. І кожен день влаштовуються показові змагання між командами різних країн! Це було неймовірним бонусом до нашої екскурсії! Настільки все було красиво, дивно точно стилизированно, правдиво, що дійсно було відчуття, ніби потрапив у якусь середньовічну казку:)

Табір учасників.

Колоритні персонажі 🙂

Дай потримати!))

Бої. Справжня арена, справжня амуніція, радісні глядачі 🙂

Страны-участницы.

Табір учасників розкинувся на пагорбах біля замку, на огородженій і закритій території. Пускали туди лише за спеціальними перепустками. Але бажання побачити все зблизька було настільки велике, що перешкод для нас не існувало!)) Якимось дивним чином, то гарно «загубившись» у натовпі середньовічних лицарів, то заговоривши охоронців, але наша дружна четвірка проникла в саме серце цього «міні-селища». Було напрочуд цікаво дивитися на все так близько!

Але тут у нас постало питання, як же вийти назад?)) Ясно, що тією ж дорогою це зробити було просто неможливо, так як ризикувати і проходити повз охорони другий раз зовсім не хотілося. І вихід був знайдений! Довелося відчути себе канатохідця і виходити з території по дуже вузькому залишку замкової стіни, по обидва боки від якої були рови глибиною не менше 6-7 метрів! У мене злегка підкошувалися ноги і крутилася голова: з дитинства боюся небезпечну висоту! Але подітися було нікуди, «втрачати обличчя» при друзях тим більше не хотілося, і ціною неймовірних зусиль подвиг був здійснений!))

Та сама стіна.

Після цієї пригоди, я хвилин 10 ще приходила в себе, адреналін зашкалював! Хотілося тиші і спокою, посидіти подивитися на річку, помилуватися краєвидами… Але цьому не судилося статися! Авантюризм і бажання пригод штовхнули нас на ще одне маленьке божевілля!

Так як гуляти серед натовпів туристів всередині і зовні замку, споглядати вже стали банальними пейзажі з висоти було зовсім не цікаво, ми спустилися в ущелину і вирішили подивитися на ці величні стіни знизу вгору!

Пройшовши метрів 50 по якомусь болоті, повністю вимастивши взуття брудом, ми вийшли на самий берег Дністра! Виявляється, прямо біля замку є невеликий пляж! Але так як сезон купання ще не настав, погода була вітряна і холодною, його використовували для стоянки катамаранів. Споглядаючи річку зверху, ми ні разу не бачили, щоб хтось плавав біля замку. Але ми ж не всі! Тому хлопчики вмовили працівника цього міні-причалу здати нам в прокат плавзасіб, так як ну дуже вже хотілося з цим мальовничим місцям покататися! Через 5 хвилин ми вже відпливали від берега.

Просто тобі «Dream Team»)))

І тут почалася чергова частина ненудних пригод. Піднявся великий вітер (або просто на воді він відчувався сильніше), катамаран наш початок розгойдувати на хвилях, на прохання плисти повільніше і ближче до берега, наші браві «герої» попливли ще швидше і ще далі)) Вибору у нас не було, вмовляння не діяли. В результаті ми просто вирішили розслабитися і помилуватися панорамами навколо:)

Вид на замок з незвичного ракурсу.

Ще одне дивне плавзасіб. Але воно вже точно надійніше нашого було!))

У підсумку, незважаючи на всі страхи і нерви, я отримала масу задоволення від цієї прогулянки! Вітер у волоссі, бризки хвиль на обличчі, щасливі виски і сміх, люди, машущие нам зі стін фортеці… Одним словом, хто шукає пригод, той завжди знайде! 🙂 Навіть, здавалося б, абсолютно невідповідному для цього місці!

Інші пости про цих місцях: