Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3

Робота з дому

Я – фрілансер, і працюю з дому ось вже як 10 років. Скажу відразу – це підходить не для всіх. Деяким людям не вистачає дисципліни та самоорганізованості для роботи вдома, інші просто не мають ні найменшого уявлення, як це організувати. Мені за весь цей час теж довелося багато чому навчитися і до чого звикнути. І якщо ви роздумуєте про роботу з будинку або вже ступили на цю стезю, у цій статті я хотіла б поділитися з вами деякими порадами про те, як досягти в цьому успіху.

1. Організуйте собі робоче місце.

Цей момент найбільш часто упускається з виду, хоча створення робочого простору – це вкрай важливий аспект успішної роботи на дому. Як заманливо може здаватися — взяти ноут з собою в ліжко або вмоститися з ним прямо на кухонному столі, а потім переїхати на диван і працювати, паралельно дивлячись у телевізор… Тим не менш, я запевняю вас, що абсолютно необхідно створити свій власний простір для роботи. В іншому випадку вам буде важко зупинитися і, нарешті, відірватися від роботи в кінці кожного дня, так само як і засісти за неї вранці.

Проектування робочого приміщення не потребує будь-яких вишукуваннях. Воно повинно бути зручним, добре освітленим і, якщо ви живете не в самоті, дуже добре, якщо в ньому буде передбачено двері.

2. Встановіть графік.

Чесно зізнаюся, я сама ще працюю над цим питанням. Але, повірте, якщо ви складете графік і будете його дотримуватися, ви будете працювати набагато продуктивніше. Люди, які працюють з дому, як правило, роблять це в будь-який час дня і ночі. Хоча може здатися, що це — відмінний спосіб збільшити вашу продуктивність (адже у фрілансерів зазвичай немає фіксованої щомісячної ставки, і вони отримають оплату рівно за стільки, скільки вони зроблять), якщо ви не будете виявляти обережність і чергувати роботу з відпочинком та іншими справами, ви, в кінцевому підсумку, згорите. Хоча я, як правило, працюю досить багато, я намагаюся чергувати роботу і відпочинок.

порада про те, як дотримуватися наміченого графіка: коли ви працюєте, працюйте. Заплануйте неробочі речі (перегляд френд-стрічки на Фейсбуці, відповіді на неробочі емейли, розмови по телефону і т. д.) поза часом, яке ви позначили як «час роботи».

3. Обмежте відволікаючі моменти.

Почекає. Я повернуся до цього через хвилину. Я просто гляну цей сайт, відповім на цей дзвінок, і т. д. і т. д…

Відвернень в наш вік інформації дійсно надзвичайно багато, тому так легко захопитися тим, що ви не планували робити! Або ще гірше … так і не зробити те, що ви повинні були зробити, заплановане в робочому графіку! Переконайтеся, що ви не потрапили в цю пастку. Якщо ви хочете бути успішним дистанційним працівником, — це просто нагальна необхідність. Вимкніть телевізор, телефон, скайп, соцмережі і зосередьтеся на роботі.

4. Не забувайте про перервах.

Майже так само важливо, як і обмежити відволікаючі моменти, робити перерви у вашій роботі. Кілька перерв у роботі протягом дня не тільки значно збільшать вашу продуктивність, але і посприяють підтримання вашого здоров’я в хорошому стані.

Мої перерви, як правило, складаються з нетривалих піших прогулянок, перекусів і обіду, а також домашньої роботи (пропилососити, розвісити білизну, помити посуд і т. д.). Я знаю, що деякі люди воліють також денний сон, але я цим не захоплююся – чомусь я відчуваю себе після денного сну розбитою, а не відпочилою. Загалом, ключовим моментом тут є наступне: робіть все, що працює для вас, але переконайтеся, що ви хоч щось робите.

5. Забезпечте собі швидкий інтернет.

Якщо ви працюєте за комп’ютером, то вам неодмінно знадобиться надійний і швидкий інтернет. Повірте, замовники не люблять виправдань типу «У мене вчора не було інтернету, тому я затримала роботу». Та й швидкість інтернету грає чималу роль – це заощадить вам багато часу.

6. Визнайте, що деякі члени сім’ї і друзі вас просто не зрозуміють.

«Привіт, давай сходимо в кіно сьогодні, ти ж не працюєш?!»

Я не знаю, чому деякі люди ніяк не можуть цього зрозуміти, але коли ви пояснюєте, що ви працюєте з дому, вони чомусь думають, що це означає, що ви не працюєте взагалі. Мені часто доводилося виправдовуватися з цього приводу. Я намагалася якось пояснити, чому я не можу кудись піти. Тепер же я просто ввічливо відмовляюся, без пояснень. Цей метод економить мені багато часу.

7. Заводите корисні знайомства, будьте на зв’язку.

Не важливо, чи працюєте ви самі або в команді – дуже важливо бути на зв’язку. На щастя, зараз для цього існує маса способів. Мало того, що так ви будете відчувати себе ізольованою від суспільства, з кожним новим знайомством ви потенційно збільшуєте кількість ваших замовників. Ну а про те, щоб постійно бути на зв’язку з замовниками і мова вже не йде – це само собою зрозуміло – жоден замовник не любить постійно «пропадающих» фрілансерів.

8. Їжте здорову їжу.

Я не буду вас обманювати, іноді я і сама перекушую чіпсами або замовляю їжу з фаст-фуду — особливо якщо є «гарячий» проект. Але в цілому, постарайтеся набити ваш холодильник здоровими продуктами харчування і готуйте домашню їжу. А коли треба перекусити, намагайтеся, щоб під рукою у вас були свіжі фрукти і овочі, натуральні йогурти, каші, сухофрукти, горіхи і т. д. Потурбуйтеся про ваше здоров’я – хворіти нині зовсім не вигідно.

10. Виходите з дому.

Соціальні мережі є величезною підмогою для тих, хто жадає спілкування, але це ніяк не заміна соціального взаємодії в реальному житті. Навіть якщо ви не особливо соціальні, все одно важливо час від часу виходити з дому. Сходіть в магазин, кафе, в кіно з друзями (просто не під час робочого дня).

до Речі, буває таке, що вдома ніяк «не працюється». Тоді можна взяти ноут і піти в кафе з безкоштовним Wi-Fi, замовити собі чого-небудь і посидіти пару годинок там. Буває, що в новому місці приходять нові чудові ідеї.

Поділіться і ви своїми порадами щодо організації роботи на дому!